24 Ocak 2010 Pazar

Keyifli Alışveriş


   Geçtiğimiz haftalarda bloglarda dolaşırken Keyifli Butik'i keşfettim. Sayfadaki kırçiçeği peçete halkası modeli o kadar hoşuma gitti ki, butiğin sahibi sevgili Nur hanıma ürün ve fiyat bilgisi için maille ulaştım. Çok ilgili, samimi ve sıcak davrandı, kırçiçeği modeli dışında kendi düşündüğüm bir modeli de tasarlayabileceğini anlattı ve bundan sonra çok sayıda karşılıklı maillerimiz oldu. Ben kırçiçeği modelinin yanında karşılıklı fikir alışverişinde bulundukça kafamda belirginleşen bir modeli Nur hanımdan yapmasını istedim. Tam olarak istediğim tarza uygun ve içime sinecek bir model tasarlamak için çok kez sorular sorup değişik fikirler sundu. Ortaya çıkardığı model ise benim kafamdakinden çok daha güzel oldu. Kısa sürede siparişlerimi hazırlayıp gönderdi, kargom cuma sabahı elimdeydi. Daha gelen paketin dışındaki poşet katmanlarını açıp Nur hanımın kendisinin hazırladığı şahane kutu ile karşılaştığımda içindekileri nasıl beğeneceğimi tahmin etmiştim.

  Hava kapalı olduğundan bu güzel kutuyla beraber içindekileri çok iyi fotoğraflayamadım ancak hoşluklarından hiç şüphe yok. Üstelik Nur hanımın verdiği fiyat, internet pasajlarında baktığım benzer diğer ürünlere göre çok çok makul. Halkalarınızı saklamanız için kendi tasarladığı çok güzel kutusu da Nur hanımın hediyesi oluyor.

  Nur hanım tüm halkaları tozlanmasınlar diye tek tek poşetleyip koymuş, bu inceliği için de çok teşekkür ederim.

   Benim internet vasıtası ile yaptığım ilk alışveriş oldu, görmeden dokunmadan birşeyler almak hiç bana göre değil. Ancak bu alışveriş gerçekten çok keyifliydi. Nur hanımın diğer ürünleri ve çeşitli elişi tekniklerini de gösterdiği hobi blogu için lütfen ziyaret ediniz: Keyifli Hobiler, Keyifli Butik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails