14 Ocak 2010 Perşembe

En Güzel Ödül Dostluk



    Tarifdefteri forumuyla tanışmamla mutfak maceralarım başlamıştı. Yeni tarifler, bazen fiyasko denemeler..:) Çok güzel bir bilgi alışverişi ortamı vardı ve tecrübelerinden en çok faydalandığım, en çok soru sorduğum ve en güzel cevapları aldığım güzel insan Yeşim abla ile de orada tanıştık. O zamandan bugüne kadar tüm yaptıklarını takdirle beğeniyle takip ettim, birçok şeyin ev yapımı alternatifini üretmeyi onun anlatımlarıyla keşfettim. Şimdi de birçok arkadaşla birlikte bana da dostluk bildirimi hediye etmiş bir de güzel yazı yazıp, sayfasından okuyabilirsiniz..
   Blogu acaba nasıl olur, hedeflediklerimi anlatabilir miyim yürütebilir miyim diye diye başlattıktan sonra ise birbirinden güzel birçok dost sahibi daha oldum.. Samimiyetleri klavyesinden dökülen harflerden bile yansıyan insanlar.. Sesini duyduklarım oldu, çok mutlu ettiler beni.. Heyecanla onlardan yeni birşeyler var mı diye açıyorum bilgisayarımı artık her seferinde.
   Hepsine yakınlıklarından, dostluklarından dolayı gönülden teşekkür ediyorum..

  Kurallar dostlukla ilgili bir yazı yazıp on kişiye bu hediyeciği göndermemizi istiyor, yazı kısmını bu kadar becerebildim. Gönderdiğim kişiler ise gönülden bağlı olduğum dostlarım, onların her biri kendisini biliyor zaten..
  Sevgiler...

                                       ***Fotoğraf Fotokritik'ten alıntıdır.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails