2 Aralık 2009 Çarşamba

Pınar UHT Süt Kreması

  Bu sabah (aslında az önce demeliyim) Pınar'ın web sitesindeki iletişim formuna bir mesaj bıraktım. Pınar marka süt kreması ürününün üzerinde içerik kısmında herhangi bir emülgatör ibaresi kullanılmadığını, gerçekten katkısız olarak mı üretildiğini yoksa içeriğe yazılması zorunlu olmayan bir emülgatör kullanılıp kullanılmadığını sordum. E-mail ve telefon numaramı da forma bırakmıştım. 10 dakika bile geçmeden telefonum çaldı, tanımadığım bir numara, meğer Pınar'dan arıyorlarmış, hiç aklıma gelmedi hemen arayacakları. Üstelik ilk çalışında müsait değildim açamadım. İkinci kez ben açana kadar aradılar. Çok tatlı bir bayan güzel bir şekilde anlattı; süt kremasının hazırlanışında teknolojik olarak bir homojenleştirici-emülgatör kullanılması gerektirmediği için tamamen doğal olarak hazırlandığını anlattı. Başka bir sorum olup olmadığını sordu, böyle ilgilendikleri için teşekkür edip başka sorularım olursa yeniden irtibat kuracağımı söyledim, telefonu gülümseyerek kapattım.
  Keşke her firma tüketicilerine aynı duyarlılıkla yaklaşsa. Pınar'ın bu davranışı benden çok olumlu puan aldı. Süt kremasının doğal olması da artık sadece Pınar'ın süt kremasını gönül rahatlığıyla kullanabileceğim anlamına geliyor. Bunun için bu bilgiyi sizlerle de paylaşmak istedim. Diğer ürünleriyle ilgili sorum olursa aynı ilgili şekilde yaklaşacaklarını artık biliyorum ve Pınar'a güveniyorum. Buradan tekrar teşekkürler...

Pınar kremalı tarifler:
Kremalı Mantar Çorbası
Doğal Renklendirilmiş Ayva Tatlısı Ve Süt Kreması Hazırlanışı

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails