18 Şubat 2010 Perşembe

Mim

  Değerli takipçilerimden Sevgi bana çocuklukla ilgili bir mim göndermiş. İlk blog mimimiz için kendisine teşekkür edip sorulara gelelim..
1. Sizi mimleyen kişinin linkini verin: Sevgiden Esintiler
2. Çocukluğunuzda anne ve babanızla (yada aile büyükleri) yaptığınız ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay veya bir aktivite...ve hangi yönünüze katkısı oldu?
Başka zamanlarda herkes işte güçte okulda olsa da kandiller ve bayramlarda hiç sektirmeden babamın hepimizi bir araya toplayıp mübarek geceleri ihya etmeyi öğretmesi benim için çok güzeldi.
3. Çocukken oynamayı en sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı neydi?
Kesinlikle isim-şehir ve "SOS" (bilenler hatırlayıp gülümseyeceklerdir), dolayısıyla kağıt ve kalem :)
4. Çocukluğunuz veya ilk gençliğinizle ilgili keşke daha farklı olsaydı dediğiniz bir durum?
Keşke bir ablam veya abim olsaydı demişimdir hep, bu olabilir belki.
5. Sokakta oynar mıydınız? Neler oynardınız?
Evet çok oynardık, "simiiiit", saklambaç, yerden yüksek :) 
6. Çocukluk veya  ilk gençlikle ilgili iyiki böyle olmuş dediğiniz bir olay?
İyi ki kitap okuma alışkanlığı kazanıp çok sayıda kitap okumuşum..
7. Varsa çocukluk dönemine ait bugünü etkileyen bir olay veya anı...
Çok sık bademcik iltihaplanması geçirirdim, hayatım penisilinle geçerdi, geçen sene bademciklerimi aldırmama neden olarak bugünümü etkiledi diyebilirim, bir de eczacılık seçmeme etkisi olmuş olabilir :)


Ben de bu mimi Aslıhan (Urfa Tutkunu), Mihriban ve Fatma (Evimizdeki Lezzetler), Aysun (Ayşesüeda), Mine (Kemalpaşatatlısı), Ümmühan (SultanSofrası), Tuba (Tubanın tarifleri) arkadaşlara gönderiyorum. Bakalım onlar ne cevaplar verecekler :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails