13 Şubat 2010 Cumartesi

Habertürk'e Çıkmışız, Haberimiz Yok! :)

   Blogları dolaşırken kendimi Sevgili (içimdengeldiğigibi)'nin dünyasında buldum. Yazılara göz gezdirirken şu başlıkta blogumuzun linki gözüme çarptı. 
   Habertürk gazetesinin "Web Günlüğü" bölümünde seçmece bloglardan kısa kısa tanıtım yazıları yer alıyormuş. 27 Aralık 2009 tarihli Habertürk Web Günlüğünde Sarmaşık Eczanesi'ne de yer vermişler. "İçimden geldiği gibi~" de bazı tarihlerdeki web günlüğü yazılarını toplamış, dileyenlere gazeteden fotoğraflayıp gönderebilirim diye not düşmüş. Mailime hemencecik fotoğrafları çekip göndererek cevap verdiği için çok teşekkür ediyorum.

   Meyve kurusu yazımdan kısa bir pasaj sunmuşlar. Bu bile benim için çok sevindirici oldu. Meyve kurusu ile ilgili yazım bile bir yerlere ulaşıp birilerinin dikkatini çekebildiyse, daha çok üzerinde durmak istediğim gıdalarda katkı maddeleri ve helâl beslenme konuları da birçok kişiye artık ulaşmaya başlamıştır ümidini bende doğurdu.
   Başından beri desteğini eksik etmeyen tüm blog yazarı arkadaşlarıma ve Suz-i Dilâra'ya tekrar teşekkürlerimi gönderiyorum. Herşey için çok sağolun...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails