1 Kasım 2009 Pazar

Handenur'dan haller :)

***Grip beni de vurdu, laboratuvarda 2,5 saatin sonunda daha fazla ayakta kalmaya dayanamayıp farmasötik kimyadan telafiye kalmak istediğimi söyledim. Umarım telafi labında tekrar hastalanmam..
***"Nette çocuk var" diye çoğunluğu müzik içerikli olan "myspace" başlıklı hiçbir sayfaya giremememi anlayamıyorum...
***Geçen hafta asetik asit dökülen sağ elim deri değiştirdi ve yeni deri tekrar soyuluyor. Gözlük takmak için zorlanılıp eldiven giymeye izin verilmemesine anlam veremiyorum..
*** Kaynak göstermediğim yazılarımın kaynağı tamamen farmasötik botanik ve farmakognozi ders notlarımdır. Ders notlarımın çoğu ise Turhan Baytop Hocamızın eserlerinden-araştırmalarından derlenerek hazırlanmıştır.
*** En kısa zamanda Süleymaniye'deki herbaryuma gidip fotoğraf çekimi yapmak istiyorum. O zaman yazılarımı kendi fotoğraflarımla sunabileceğim inşallah..
*** Kendi bitki çizimlerimi de zaman bulabildiğimde fotoğraflayıp paylaşmak istiyorum...
***Mısır çarşısına şiddetle gitmek istiyorum! Çubuk tarçın, vanilya, beyaz karabiber, muskat cevizi almak istiyorum..
***Katkı maddeli hazır gıdaların yerine zaman içinde kendi geliştirdiğim katkı maddesiz ev yapımı alternatifleri fotoğraflı olarak paylaşmak istiyorum.. Kolları sıvayıp mutfağa girmem lazım :)




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails