5 Mart 2010 Cuma

Çanta Mimi

   Urfa sevdalısı, tutkunu kardeşimiz Aslıhan'ımız bana çanta mimi yollamış :) Fotoğraf koyamayacağım ama ne var ne yok sizler için yazayım bakayım. Yalnız her zaman birçok şey yanımda, çantamda bulunur, koca bir spor sırt çantası ile dolaşırım, listem de uzun olabilir bu yüzden :)
Başlayalım bakalım:
-Kalemlerim (en az 2-3 tane bulunur tükenmez ve uçlu olmak üzere:) )
-Küçük not defterim
-Ders notlarım
-Okumakta olduğum kitap (Şu anda "Adamın Biri Doktora Gitmiş, Gidiş O Gidiş" kitabı)
-Anahtarlığım
-Küçük bozuk para kutum
-Cüzdanım
-Akbil'im (akıllı bilet :) )
-Islak mendil
-Kağıt mendil
-Okumakta olduğum dergi (Şu anda "Gerçek Hayat")
-Fotoğraf makinesi :)
-Beyaz önlüğüm
-Okula giriş müsameresi takım taklavatı (bilenler anlayacaktır)
-El kremim, dudak kremim (kronik bir kserosisli olduğumdan..)
-Bir küçük şişe su
-Şemsiye
-Şu sıralar da diyete takviye olarak kullandığım fitoform bitkisel lif kapsülleri artık sürekli çantamda bulunuyor. Bu çanta sırtımda bütün gün oradan oraya dolanıp duruyorum :) Bazen sadece sağ kolunu takıyorum farketmeden, sonra eve gelip kolumun ağrıdığını farkedince anlıyorum :)
   Şimdi benim de birilerine bu mimi göndermem gerekiyormuş sanırım :) Bakalım bu şanslı (!) kişi kim olacak :))
  Evet bu mimi blogunu takip ettiğim ancak yorum ayarları pop-up açılır olarak ayarlanmamış olduğu için yorum yazamadığım Sevgi sevdalısı'na gönderiyorum, umarım bu sorundan ötürü yorum yazamadığım tüm arkadaşlar buradan görürler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails