18 Mayıs 2010 Salı

Geliyorum, Yoldayım; Ve Bir Yeni Haber:

    Üzerimde tabir yerindeyse bir ölü toprağı var. Değil blog, maillerimle ilgilenemiyorum, aramam gereken kişileri arayamıyorum, mesaj bile yazamıyorum. Bir şeyler beni yormuş, biraz kabuğuma çekilmeye ihtiyacım varmış. Uzaklığımda soran, çağıran, ses veren tüm arkadaşlara çok teşekkürler.
    Bu kadar ara verdikten sonra artık eskisi gibi yazamam sanırım diye düşünüyordum ancak devam etmem yönünde sağolsun birçok kişiden istek var. Ben de yakın zamanda inşallah silkinip aranıza geri döneceğim.
  
    O zaman dek sizi, fikir mimarı ve uygulayıcısı bizzat Ecz.Duman olan tazecik blogumuz Sarmaşık Photography'deki seyirlik kareler ile başbaşa bırakmak istiyorum. Fotoğraf serüvenimizi, hayata dair yakaladığımız güzel anları da bir blogda birkaç cümle eşliğinde sizlerle paylaşmak istedik. Umarız keyifli dakikalar geçirirsiniz..
   (Ben nicedir fotoğraf çekme isteğimi de bir yerlerde unuttuğumdan blogda benim fotoğraflarım olmadığını da belirtmek isterim:)
   Aklımda yeni konular var, onlarla birlikte bir an önce yeniden buralarda olmak dileğiyle, hoşçakalın!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails